Wendy Steenks

CAMPAIGN IDENTITY

PARK AND BEACH

— CAMPAIGN IDENTITY

PARK + BEACH


— ROLE

Art Direction

Graphic Design

Branding


— DATE

20/05/2023

Een campagne-identiteit


De gemeente Den Haag wil de verkeersdrukte van en naar Scheveningen verminderen. Vanaf 2017 is er

een samenwerking met HTM en Q-park: Park+Beach. Een zogenaamde ‘last mile solution’. Na goede resultaten lanceert de gemeente per 1 juni een webapp die meerdere parkeerlocaties en meerdere vervoersmiddelen aanbiedt.


Gemeente Den Haag vroeg ZOOTZ een identiteit te ontwikkelen om het product te promoten. 


KERN BOODSCHAP

Park+Beach is een heldere en krachtige afzender. Lachend langs de file naar het strand rijden. Zelf kiezen hoe je verder reist. En waar je parkeert. De hele dag geen omkijken naar je auto.


Zorgeloos en snel je auto de hele dag geparkeerd. Makkelijk reserveren van tevoren.


outdoor campaign

merchandise

app design

app design

We’ve made an app and this is how it works

Figma

customer journey